maandag 4 augustus 2008

Aan de lezers van mijn blog

Beseffende dat ik geen echte auteur ben, hoop ik toch dat je een beetje heb kunnen meereizen.

Reacties kan je nog altijd kwijt op mijn blog of via mijn mail : carine_vanwijnsberghe at hotmail dot com.

Mijn blog wordt nog aangevuld met foto s . Ook bij mijn teksten worden zodra de tijd het toelaat nog foto s toegevoegd .

Ik dank ieder voor het lezen, voor mezelf en (voor Lut ) is dit schrijven een soort verwerking van al de emoties die we in India te verwerken kregen .

1 opmerking:

kaat zei

Ik vond het heel fijn om alles te lezen. Het bracht jou zeker ook dichtbij. Ik zie uit naar een ontmoeting met jou en Lut ! Ik ben (ook) bijna thuis !
Geniet nog van de daagjes vakantie die je hebt (of niet ?) samen met je familie en vrienden.
Lieve en uitdrukkelijke groeten aan Lut!